יום ראשון, 30 בדצמבר 2007

מזי כהן בשבלול

לפני מספר שבועות, כשכתבתי על חזרתי לנגינה, ואהבתי לג'אז, המליץ לי hotelvamp להגיע ל"שבלול" בימי שני.

אז בשני לא יכולתי (אני אגיע, אין ספק), אבל בשבת כן הייתי. מזי כהן בהופעת ג'אז עם מיטב שירי זמרות ספר השירים האמריקאי.

השבלול הוא מועדון די קטן בהנגר 13 בנמל ת"א. על הקיר ה-hall of fame של הג'אז הישראלי - תמונות של קמינסקי, אלי מגן, עדנה גורן, ועוד. המחיר של הכרטיס הוא די שחיטה - 90 שקל, אבל המקום קטן וראוי.

הדבר הכי נחמד במועדון, היא העובדה שהמקומות שמורים שמית. אפשר להגיע מאוחר.יחד עם מזי כהן ניגנו מאיר בן מיכאל בגיטרה, עמית הראל בפסנתר, אמיל רם בקונטרבס וגדעון פסחוב בתופים.

הנגן הבולט היה כמובן מאיר בן מיכאל. נגן גיטרה מחונן, שניגן אף קטע מתוך דיסק שהוציא לפני 13 שנה - relief. מתברר בבן-מיכאל הוא בוגר "ברקלי", שניגן בניו יורק עם אומנים כמו ג'ורג' בנסון.

ההופעה עצמה הייתה מצויינת. הביצועים מרשימים מאוד. קצת חסר לי כלי נשיפה..אבל זה היה בסדר גם כך. הלהיט של המקום הוא פיצות היישר מאייסברג. חבל על הזמן. חבל שאני בדיאטה. כנראה שנחזור לעוד הופעות ב"שבלול". אולי בשני.

סתם ככה על הדרך. ראיון עם אבנר קנר. שווה קריאה.

אין תגובות: