יום חמישי, 31 בינואר 2008

קבוצה במשבר



מזה זמן רב שאני מזכיר לעצמי, ושוכח, להמליץ על ה-EP המופלא של דני אמיר - "שמונה שירים על כיבוש".

את השירים תוכלו לשמוע ב-MySpace שלו. את אמיר אני מכיר עוד מימי "דברים שעשיתי עם אחותי" זצ"ל.

תקשיבו טוב ל"קבוצה במשבר". שיר שמדבר לליבו של כל חובב כדורגל. אני לא ממש מסכים לדיעות הפוליטיות שלו, אבל מעריכו כיוצר מוכשר מאוד.

קצת מהביקורת:
"האלבום בעצם מציג בטון חצי ציני צוחק חצי רציני, מחשבות של אדם החי בחברה קלוקלת. אמיר מתאר את החברה כפי שהוא רואה אותה, בין אם זה יולדת במחסום שחייל מכפר תבור נותן לה לעבור בשלום, או אדם שכותב שיר רק בשביל הכסף, קבוצת כדורגל (יש שיאמרו מדינת ישראל) במשבר בו אף אחד לא משתף פעולה עם חברו ועוד רבים וטובים. כל אלה באים בהגשה המינימליסטית של אמיר יחד עם עזרה מרובה ממר ארז לב ארי ..אז אולי אני עוד לא החלטתי אם האלבום חשוב לי מספיק, אבל אני ממליץ בחום להתוודע אליו, כי האלבום מציג לא רק אמרה, הוא מציג גם מוזיקה, והיא נשמעת לא רע. ."

(צבר דולב)

על הדרך, עוד קצת המלצות:

תגובה 1:

Ran אמר/ה...

לידיעתך, רוני ורטהיימר עשה את המוזיקה במסיבת חתונה שלי ושל דניאלה.

בחרנו בו בגלל הטעם האקלקטי המיוחד שלו.

רוני אף פעם לא היה בבית בקצה הנוף, היכן שעשינו את המסיבה.

כשהגיע לשם, ונכנס להעבירה, הוא נתן מופע וירטואזי של סגנונות, ופשוט עשה את ההבדל בין כיף לחוויה בלתי נשכחת.