יום שלישי, 8 בינואר 2008

בקטנה

הקץ לבילויים

אחרי כשכתבתי ניתוח בגרוש לבאב אל וואד, שבוע שעבר, אני קורא ב-YNET שהבילויים מתפרקים. כל מה שנותר הוא להצטער. חבל.

הפלייליסט

במסרים שקיבלתי לתיבת הדוא"ל ביקשו ממני לפרסם את הפלייליסט שלי, אחרי ששחטתי פלייליסט של מישהו אחר. הרשימה שלי משתנה כמעט כל שבוע, והיא אקלקטית לחלוטין. השבוע היא נראית כך:


TitleArtist
Dissapointed In The SundEUS
RuachMasada
BecauseThe Beatles
DrakeBeth Gibbons & Rustin Man
Deja VuCrosby, Stills, Nash & Young
HelplessCrosby, Stills, Nash & Young
On An IslandDavid Gilmour
Morph The CatDonald Fagen
Honey (88) instrumentalErykah Badu
Honey (88)Erykah Badu
WooErykah Badu
Firth Of FifthGenesis
His Last VoyageGentle Giant
The Sky Is a LandfillJeff Buckley
OneJohnny Cash
One More Red NightmareKing Crimson
White BirdKT Tunstall
FreeMarcus Miller
Living DarfurMattafix
As I Went Out One MorningMira Billotte
Monkey ManRolling Stones
Like SuicideSoundgarden
Black CowSteely Dan
Consider Me GoneSting

המכונה החדשה

התחדשתי באופניים חדשים. מכרתי את שילדת האופניים הישנה שלי (סנטה קרוז הקלר בנות 3 שנים) והתחדשתי בשילדה חדשה ושונה - סנטה קרוז סופרלייט. ההבדלים ביניהם עצומים. הן במהך של המתלים, הן בגיאומטריה, ובמשקל. נדמה לי שהאופניים הללו יתאימו יותר לסגנון שלי.


הרכיבה ראשונה התקיימה ביום רביעי. לא הלך כל כך טוב. כל הלילה ירד גשם, והשבילים התמלאו בבוץ. אחרי 6 ק"מ של עליות, החלטתי לחתוך. בעליות יש הבדל משמעותי. הם מטפסות כמו המארין זנב קבוע האהובות, אבל עם השיכוך הפנטסטי מאחור. רק הזמן יגיד עד כמה הם יהיו אפקטיביות. לאהוב אותם אני כבר אוהב.

הרשות לשיקום הבנים

אתמול חשבתי לעצמי, איזו מדינה נאורה אנחנו. איך אנחנו דואגים לשיקום בנים של פרוצות. ממש משקיעים בהם. אני רואה אותם מדי בוקר. למשל ראיתי בן פרוצה אחד שאפילו עובד באיזו חברת היי-טק. המדבקה של החברה מודבקת על המכונית שלו בעודו עוקף על השוליים את השיירה בפניה לכביש 5 בצומת מורשה.

בבן פרוצה אחד שהוא חובב שטח נתקלתי השבוע ביציאה מדבורה הנביאה, כאשר הוא והג'יפ שלו פנו ימינה בנתיב האוסר פניה כזאת.

יש כנראה קומונה או גילדה של בני פרוצות שמתאספים בצומת הכפר הירוק. מדי ערב אני רואה אותם. כנראה שהם מאוד מאוד ממהרים לעיסוקיהם. הם כל כך ממהרים עד שאין להם זמן לעמוד בטור עם כולם, והם מעדיפים להתפרץ בכוח לטור בקצהו.

אבל השיא היה בן פרוצה הסלבריטאי שראיתי שבוע חונה עם רכבו היקר בחניית נכה, ואין לו תג. למה השיא? לדעתי הוא חוזה עתידות. והדבר היחידי שאני יכול לאחל לו, הוא שיהיה ראוי לחניה אותה הוא תפס.

אין תגובות: