יום חמישי, 29 בדצמבר 2011

סוד הדברים הפשוטים


האופניים הללו עלו לי כעשירית מאופני ההרים שלי. אופני עיר פשוטים,עם כסא לתינוק. אני מנסה לחשוב עם איזה אופניים נהניתי יותר. בשנה האחרונה, כל שבוע יצאנו לפחות פעם אחת לסיבוב בפארק או לאורך גני העיר. כשאנחנו עוברים ליד גן המגינים, והקטן מצביע ואומר תותח! בום בום או כשעוברים ליד הקטר שאפשר לטפס עליו והוא מזהה אני מבין שבעצם אני לא רוכב איתו, אלא אני נוטע בו זכרונות ילדות, ובעוד 20 שנה או 30 שנה, כאשר הוא יעבור כאו, הוא יזכר באותם מקומות וטיולים. במשך שנה וחצי אני גדלתי אצל סבא וסבתא שלי בשכונת ביצרון בתל-אביב. עד היום כאשר אני עובר ליד גינת ההשכלה, ממש בא לי לבכות מרוב געגועים. 

הבוקר רכבנו ביחד למעון. בדרך יש לנו ריטואל די קבוע של חיפוש כלים הנדסיים (טרקטורים וכאלה), משאיות, אתרי בניה ומכוניות יפות. על כל חתול הוא מצביע, על כל דבר שאני מצביע, יש לו מה לומר. לפעמים, כאילו בלי כוונה, אני מאריך את הדרך. המעון יכול לחכות. אנחנו מסתכלים על חילופי העונות, העשב שהופך לירוק, המדרכות הרטובות בחורף, והבוהקות מחום בקיץ. החנויות שנפתחות ונסגרות (הוא מזהה יותר מהר ממני עסק חדש). האוטובוסים הרועשים, והכל תוך כדי שירת שירים מורכבים כמו "עוגה עוגה" או "רוץ בן סוסי". לאחרונה, הוא התחיל ללמוד את הספרים שאנו מקריאים לו בעל-פה. אז תוך כדי רכיבה למעון, אני מקשיב לו מספר לי "מי לא מכיר את אופיר..אופיר אוהב לנגן ולשיר". קסם.



4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

פוסט אופטימי.
אהבתי.

אנונימי אמר/ה...

יש מצב שהפוסט שלך הולך לשנות הרבה בחיים שלי.

אנונימי אמר/ה...

פוסט יפה.
נתקלתי בו במקרה כשחיפשתי אוםניים פשוטים ונוחים לעיר לקחת את הילד שלי כל יום מהגן (שבוע ראשון שלו...).
אז באמת, כתוב יפה ומרגש, בדיוק מתחבר לאיפה שאני נמצא.
ואם כבר אני מגיב.. יש מצב לפירוט האביזרים בתמונה (אופניים, כיסא תינוק, סלסלה)? נראית מוצלחת הקומבינציה הזו. אשמח לפרטים. אולי אפילו תוכל לספר איפה קנית.

תודה.

Unknown אמר/ה...

את האופניים והכיסא קניתי ב"מרכז האופניים" בכפר סבא. בחרתי באופני עיר בגלל נוחות הישיבה עם הכיסא. הכיסא הוא של קנגורו. אפשר למצוא אותו כאן: http://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=3376

יש מקומות אפילו יותר זולים.