יום שבת, 29 במרץ 2008

שיגרה של שבת

שבת הגיעה. לא רכבתי בשישי. במקום זה הייתי בטיול בנאות קדומים. אלטרנטיבה לא פחות "ראויה" (איך חבורת הדוגמנים המצ'וקמקת הזאת השחיתה את המילה הזאת...באסה).

מבלי להתעצל, אני קם בשש. עדיין חושך. שעון קיץ, עכשיו "כמו" חמש. שותה את האספרסו של הבוקר, ויוצא.

חמוש בחליפת רכיבה, תיק אוכף, מים, אופני כביש, ועצמי.

מדליק את הפולאר ויוצא לדרך. לאן הפעם? אתמול חשבתי על כביש 444, אבל משום מה אני חושש לרכוב שם לבד, צריך גיבוי לוגיסטי אם תהיה לי תקלה. החלטתי לצאת ללופ המקומי הקצר. 31 ק"מ. בקצב סביר אני תוך שעה ורבע ברוטו בבית.

יוצא לכיוון צומת רעננה. משתלב בכביש 4. תודה לאל די ריק. רוכב עד מחלף הדרים. פונה לכביש המקביל לכיוון בצרה. חוזר לכביש 4, צומת רעננה צפון. ימינה לרעננה ולפארק. אני כבר חם, ונכנס לקריטריום. היום אין כלבים, רק תאילנדים שמשקיפים עלי ומעודדים אותי בכל סיבוב. בסיבוב הראשון עדיין לא מאופס. מבין שצריך ללמוד את העסק. לוקח לי 9 דקות. נראה לי המון ל-4 ק"מ. סיבוב שני, אני מעביר הילוכים בזמן, יודע מתי לתת גז ומתי לשמור כוח. יורד ל-8:45. שיא היום - 8:05. יש לאן לשאוף. נפרדים מהתאילנדים, נותן ספרינט עד צומת רעננה, עוקף כפר סבא. 8:00 אני במקלחת. אפשר להתחיל את היום.

אין תגובות: